Totalt antall sidevisninger

tirsdag 18. mai 2010

After the party...


Dressed for a rainy day. (Foto:Marianne L. Strand)

The flowers are standing there
in all their beauty
and they look wonderful
if they are admired or not


Dette ordtaket lærte jeg av en min gode venn i Italia. Det er så sant, så sant.
Blomstene er akkurat like vakre om noen ser dem eller ikke. De er ikke avhengige av beundring for å være vakker. De bare er vakre, i hele sin ustråling.
Kanskje har vi noe å lære av blomstene.
Vi skulle kanskje i større grad være vakre for oss selv, stolte av oss selv, bare fordi vi er?


Jeg ble myk om hjertet da jeg våknet i dag og så ut på verandaen. Festen igår var forvandlet til kunst. Regnet og vinden samarbeidet godt da de designet kjole til liljen av servietten. Se hvor vakkert de har pakket den inn?

Ser, hvordan den stråler !

De små tingene, min venn. Det er de små tingene som teller. Ha en vakker dag.

Marianne Lovise - tirsdagsfornemmelser







Ingen kommentarer: