Totalt antall sidevisninger

torsdag 21. mai 2009

Ledig rom i nymalt hus

Ennu en lykke, siste husveggen blei plutselig ferdig malt, av nån andre enn meg. Og så står det ledige rommet tomt. Hvis du vil dele kjøkken og bad og ha eget rom, kan du leie hos meg i et koselig hus i Harstad. I perioder. Og jeg ønsker meg en bobil, og den skal være gratis... Kanskje vi skulle bytte? Nu ligg i alle fall en heil sommer foran oss, og utfordringa blir å oppleve noe uventet. Noe uventet, det kan være akkurat det som får livet inn på nye spor, og i min verden kalles det kvantesprang og er skaperkrafta her i verden. Siden det er såpass tidlig på morran, og hodet ikke er helt våkent ennå, skal jeg bare fortelle om den siste, helt fullstendige lykken, og så slå av pc'en: to hardkokte måsegg, sterk kaffe og brødskiva med meierismør! Ha en fin dag,

Ingen kommentarer: