Totalt antall sidevisninger

mandag 25. mai 2009

Fargeglade poier

Jeg er definitivt på POI'ern om dagen! Disse fargeglade poiene sydde jeg ferdig i helga. Moro! Og i går hadde jeg med noen lekne mennesker på stranda og poiet. Vi koste oss visst litt alle sammen. Det er nemlig noe helt, helt spesielt når du endelig - etter å ha øvd og øvd - får til en øvelse. Mestringsfølelsen i kroppen kan ikke sammenliknes med noe annet.

Akkurat det øyeblikket når hodet endelig skrur seg av og tar pause og kroppen plutselig får slippe til med alt den kan. Må ha det. Bare må ha det!

Helga 30. og 31. mai holder jeg POI-kurs på Skipssand i Øksnes. Se www.lookbeyond.no og klikk på Kurs for mer info.

Hvis du ønsker å få tak i utstyr til POI, kan du kjøpe mye forskjellig moro på internett hos www.homeofpoi.com eller www.salza.se eller www.joypoi.com. Eventuelt kan du kjøpe en av mine hjemmelagete one-of-a-kind fargerike poier :o)

2 kommentarer:

Kystkvinnen sa...

Det er en fryd å få del i dine tanker og aktiviteter. Jeg prøver og nye ting og tar nye skritt.
Trening og mestring går hånd i hånd.

Kystkvinnen sa...

Gullegode Berthe. Prøvde å legg inn kommentar, men den forsvant. Jeg leser med glede dine ord og er imponert over din kreativitet.Solklem