Totalt antall sidevisninger

fredag 13. februar 2009

I går morrest så jeg på "god morgen norge" på tv2, men jeg nøt morrakaffen. O glede, det finnes altså noen som har tatt tak i det der med at noen barn rett og slett er litt "lengere fremme" enn gjennomsnittet! Særlig rørte det meg, fordi jeg også har "indigobarna" i tankene. Det er mange som registrerer at vi har en mengde barn rundt oss som virker utrolig "ettellerannet". Jeg vet ikke hva man kan kalle det, feil blir det uansett, i og med at vi ikke vurderer noen som mer verd enn andre. Det er bare det at noen barn faktisk har skarpere sanser, eller er superflinke med tall og bokstaver. Får ikke disse rett oppfølging i skolen, hender det rett som det er at resultatet blir et urolig og sint barn, og det kan jo ikke være meningen? Hvis du klikker deg inn på internett, på lykkelige barn dot no, så finner du de som har lagt ned litt arbeid for barn med ekstra høy iq. Sissel

Ingen kommentarer: